erathoo: Jag var inte så gammal på den tiden så har inte koll, men varför spelade bara Sonnenberg 1,5 säsonger i Timrå? När han snittade 1p/match? Skador?
Mustard Tiger: Har för mig att han ville återvända säsongen efter också, men tror det var någon skada som kom emellan och sen slutade han väll har jag för mig.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...