Byt ut ordet rånarluva mot skoterluva. Då blir AIK-parodin ändå roligare... Annars tycker jag di där AIK:arnas "barnförbjudna" turktripp mer framstår som ett gäng flickscouter på ridläger...
TIK i Tranås skulle nog också kunna bli en klassiker.
Själv så blir jag tveksam till att åka på fler supporterresor efter TV:s supporterslakt i HippHipp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
TIK i Tranås skulle nog också kunna bli en klassiker.
Själv så blir jag tveksam till att åka på fler supporterresor efter TV:s supporterslakt i HippHipp.