Charlie2: Ja vi har tappat allt i försvarsspelet med följd att anfallet blir lidande också för att de känner en osäkerhet om det blir ett pucktapp och kontring. Backarna blir ängsliga och forwards blir rädda.
Föresten, var det inte en tränare som sa att det är omodern att skymma målvakten och speciellt vid PP? Konstigt att alla andra lag skymmer målvakten och helst med två spelare medans Timrå skymmer inget.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...