{297}: Själv har jag aldrig snackat om guld, snarare fick man mothugg av vissa när jag var långt ifrån övertygad även när vi tog som mest poäng. Byt ut flera forwards och skeppa Eronen och Stenqvist och in med kvalitetsbackar så kan vi bli att räkna med. Ante, njae inte så säker där heller längre.
Sputnik: håller med om att skeppa Eronen och Stenqvist men ikväll är det väl våra hockeypensionärer Erixon och Alvarez som ger bort mål? Truppen måste saneras inför nästa säsong.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ante, njae inte så säker där heller längre.