Jåkkinen: Så är det, menar lite också att pengarna verkar finnas för att spetsa till det ytterliggare och att Kapanen ändå får göra sig av med lite tveksamma kontrakt från Nubben.
Jag låter Kapanen få sätta sin prägel lite mer till nästa säsong innan jag börjar prata om att skeppa Kapanen, lite dit jag ville komma alltså.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag låter Kapanen få sätta sin prägel lite mer till nästa säsong innan jag börjar prata om att skeppa Kapanen, lite dit jag ville komma alltså.