1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2449294

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Bee: Hanzl har inte alls varit dålig i år. Han är näst bäst i laget när det kommer till poäng och har bara varit dålig senaste 3 matcherna. Poängmässigt ligger han bättre till nu en vad han gjorde förra året.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2023-01-19
Jokki Ollinen: Problemet är att kedjorna är helt felkomponerade. Det behövs balans. Kedjan med Dahlén, Hanzl och EP är alldeles för mjuk blev ännu sämre än det var med Lander. Man måste ha olika roller i alla kedjor, går inte ha tre mjukisspelare i samma lina.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer