{7043}: blir jobbigt med nuvarande trend men förr eller senare måste vi väl för i helvete komma ur denna svacka? Alla de poäng vi skrapade ihop i Oktober, November och December kan väl inte bara vara en slump och överpresentation?
Bara jag som ledsnat på att se Stenquist på isen bland backarna? Den karln står inte högt i kurs hos mig och är nog säsongens sämsta back rakt igenom. Det är ju även han som lägger en totalt onödig icing där sedan 2-2 målet blir efter den tekningen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer