{9829}: Någon typ av schism känns det som där. Annars konstigt att man går ifrån top två kedja till extra forward. Finns ju andra som spelar dåligt som du är inne på och såå dåligt har väl inte Halloran spelat.
Kanske har Halloran uttryckt missnöje ungefär som LaLeggia och det blivit en grej av det hela så han har gjort sig omöjlig i laget?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kanske har Halloran uttryckt missnöje ungefär som LaLeggia och det blivit en grej av det hela så han har gjort sig omöjlig i laget?