Labban: Håller med dig här. Freddans totala brist på att sätta försvarsspel i all ära, men offensiven var ju sällan ett problem egentligen, snarare så att man var expert på att tappa ledningar istället.
Ante verkar vara precis tvärt om, han har sitt ledord struktur, men offensiven blir lidande istället och nått eget spel med att ta tag i taktpinnen på hemmais är det knappt frågan om. Spel på bortais passar årets Timrå bättre. Där går det spela enkelt utan "krav" att behöva bjuda upp till lite underhållninh.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Freddans totala brist på att sätta försvarsspel i all ära, men offensiven var ju sällan ett problem egentligen, snarare så att man var expert på att tappa ledningar istället.
Ante verkar vara precis tvärt om, han har sitt ledord struktur, men offensiven blir lidande istället och nått eget spel med att ta tag i taktpinnen på hemmais är det knappt frågan om.
Spel på bortais passar årets Timrå bättre. Där går det spela enkelt utan "krav" att behöva bjuda upp till lite underhållninh.