Andersson: kan du ge dig fan på, men du har inte sett det än. Ska påminna dig senare i vår. Ante är INGET vinnare..dra inte kvalserien i fljol nu. Övriga meriter e bra skrala.. Ante måste bort..nu kommer massa inavelstimråiter och säga,, va i helvete och bla bla bla...samma jävla hjärndöda tugg så fort man kritiserar Timrå ik..Det e just därför inte Timrå inte går framåt pga alla insnöade inavel. Go natt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer