{7043}: Ska vi nå förra säsongens poäng hemma så måste vi ta sex 3p vinster på de avslutande 10 matcher som är kvar. Nu har vi fem 3p, två 2p o en 1p på 16 matcher. Tendensen är att vi kommer vara sämre denna säsong i hemmaborgen. Det är ju minst sagt förvånande.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu har vi fem 3p, två 2p o en 1p på 16 matcher.
Tendensen är att vi kommer vara sämre denna säsong i hemmaborgen. Det är ju minst sagt förvånande.