1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2452890

Sv: Apropå nånting...
Tycho: Sannolikheten för att Bernhardt är Carlsson 2.0 är väl synnerligen stor. Historiskt sett litar jag inte på Timrås förmåga att förädla backar, speciellt HA-backar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Kan vara så, dock tror jag det är lättare för Bernhardt som har en tydlig offensiv profil(samma som Svensson med tydlig defensiv profil) än Carlson som var tvåvägsback. Krävs så otroligt mycket mer för en tvåvägsback att lyckas högre upp i seriesystemet enligt mig.

Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Historia är just historia. T.ex. Icing Ove är ju väldigt stolt över Modolidernas prisskåp, men jag håller med om skepticismen.
Tycker ändå inte att man ska såga "Bernie", ge det en chans!
Kan bli hur bra som helst, vem vet?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...