Nisse på Mon or: Deras bästa back är väl avstängd också? André? Är det någon som vet om Hjalmarsson har vaknat efter proppen han åkte på av Larsson? Torp tror jag också är out. Det betyder mer istid för LaLeggia och då vet vi att Timrå kommer få lägen.
Nisse på Mon or: Tror du får läsa min kommentar igen. Frågan var aldrig om det var konstigt. Utan om det någonsin hänt att vi varit oddsmässiga favoriter.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...