Nisse på Mon or: Deras bästa back är väl avstängd också? André? Är det någon som vet om Hjalmarsson har vaknat efter proppen han åkte på av Larsson? Torp tror jag också är out. Det betyder mer istid för LaLeggia och då vet vi att Timrå kommer få lägen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det betyder mer istid för LaLeggia och då vet vi att Timrå kommer få lägen.