Jåkkinen: Vara nyanserad, sansad och undvikande av förlöjligande är ju inte alltid den här bokens bästa gren ;-) Tycker som du att det är mindre trevligt när det sker mot nuvarande Timråledare/spelare eller före detta spelare/ledare med "legendstatus". Att "fiender" som Dick, Wennerholm, Shinnimin, Fagemo, Jämtin m fl genom åren fått sina slängar av den sura sleven tycker jag är mer Ok.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker som du att det är mindre trevligt när det sker mot nuvarande Timråledare/spelare eller före detta spelare/ledare med "legendstatus".
Att "fiender" som Dick, Wennerholm, Shinnimin, Fagemo, Jämtin m fl genom åren fått sina slängar av den sura sleven tycker jag är mer Ok.