OlliJanne: Ja Kimmo har ju nästan dragit ner byxorna på de mer etablerade sportcheferna med sina under säsong värvningar än så länge. När de letar med ljus och lykta på en "torr" marknad.
Det är väl Fröberg som sitter på tronen än så länge dock med tanke på sina fullträffar säsong efter säsong med små medel.
Vi får Hoppas Kimmo träffar rätt med nästa säsongs lagbygge med, kan han hålla samma nivå som denna så kommer det nog kunna bli en riktigt mysig kommande säsong. 🙏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är väl Fröberg som sitter på tronen än så länge dock med tanke på sina fullträffar säsong efter säsong med små medel.
Vi får Hoppas Kimmo träffar rätt med nästa säsongs lagbygge med, kan han hålla samma nivå som denna så kommer det nog kunna bli en riktigt mysig kommande säsong. 🙏