{7043}: Jo och det är väl där lite av min tveksamhet kring Eronen varit, hans bristande spel med fart.
Hinken lyfte upp att bernhardt har det lite svårt med försvarsspelet ibland. Det var därför man värvade Brickley som är lite mer allround och starkare i egen zon.
Med den beskrivningen tillsammans med att Bernhardt inte är den snabbaste på rören så är jag tveksam att han håller i SHL. Jag tror chansen är rätt stor att vi lär bryta med honom under säsong ärligt talat.
Hoppas Modo går upp så behåller vi Eronen och sen in med en lite mer tempostark back istället ändå. Tycker i grund och botten att Eronen har ett rätt bra tvåvägsspel
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hinken lyfte upp att bernhardt har det lite svårt med försvarsspelet ibland. Det var därför man värvade Brickley som är lite mer allround och starkare i egen zon.
Med den beskrivningen tillsammans med att Bernhardt inte är den snabbaste på rören så är jag tveksam att han håller i SHL. Jag tror chansen är rätt stor att vi lär bryta med honom under säsong ärligt talat.
Hoppas Modo går upp så behåller vi Eronen och sen in med en lite mer tempostark back istället ändå. Tycker i grund och botten att Eronen har ett rätt bra tvåvägsspel