DenRöda: Jao, men känns konstigt att Kapanen skull ändra sig nu när det nyligen blev "klart" att Bernhardt spelar i Timrå nästa säsong om Modo inte går upp? Verkar som att Kapanen ser nånting som en annan hobby scout inte ser. Jag har mer än gärna fel angående magkänslan jag har.
Vi har inte jättemycket utrymme att agera till nästa säsong. Men det är klart, får vi behålla Eronen, sen in med Bernhardt och en klassback så har vi ju mer "råd" att misslyckas med en förmodat billig Bernhardt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Verkar som att Kapanen ser nånting som en annan hobby scout inte ser.
Jag har mer än gärna fel angående magkänslan jag har.
Vi har inte jättemycket utrymme att agera till nästa säsong.
Men det är klart, får vi behålla Eronen, sen in med Bernhardt och en klassback så har vi ju mer "råd" att misslyckas med en förmodat billig Bernhardt.