Vi laddar för fullt. På BB kommer jag aldrig se en match till då det stället medför otur 😏 Ted är redo för sin första vinst! Tänk på Landers blick i första mötet med Frölunda, samma kommer gälla ikväll när rättvisa ska skipas efter rånet mot Boyce!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tänk på Landers blick i första mötet med Frölunda, samma kommer gälla ikväll när rättvisa ska skipas efter rånet mot Boyce!