Fan, 4/4 mot FHC denna säsong, Kapanen går från skarp till universalgeni, bra publiksiffra fick se en rättvis vinst, LillTed får fira sin första vinst. En BRA lördag! (Ok sista bilden med barn+filt. Tyckte bara det var lite lattjo att han ser ut att fira). Go jävla kväll på er 🥂
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
(Ok sista bilden med barn+filt. Tyckte bara det var lite lattjo att han ser ut att fira). Go jävla kväll på er 🥂