Skön läsning detta med ömsesidigt. Att han trivs i en stad som Sundsvall är ju också trevligt. Hade själv vissa problem att riktigt acklimatisera mig i den trots alla år. 😅
Villervalla: Underbart om han förlänger! 🙏 Vilken karaktär med, finns inte en tillstymmelse till klagan i att han inte får spela så högt upp i hiarkin. Han verkar ödmjuk och smart som inser sina styrkor som spelare. Minns hur han sagt att han känner stolthet i att få spela Boxplay etc.
Spelare i hans ålder med den insikten växer inte på träd! Jobba Kimmo!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer