1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2463271

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:

Gillar egentligen inte att kritisera spelare (är aningen för blödig), men konstaterar att jag håller med i det här fallet. Kan vi skeppa Lundin mot ett bättre alternativ höjer det kvaliteten i laget och därmed kan vi sikta vidare uppåt. Svårare än så är det inte. Boyce och EA kan också ersättas med högre kvalitet och jag hoppas att Kapanen har mandat nog att agera när det kommer till kritan. Tror stenhårt på att satsa vidare på det finska spåret, vilket har fungerat alldeles ypperligt i Timrå genom åren.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Väldigt mycket dålig kritik när det gäller EP.
Jag kan hålla med om att det gått tungt, men tycker ändå att man ser en betydlig skillnad på slutet i närkampsspelet.
Ser en positiv trend där, men håller naturligtvis med om att produktiviteten hade kunnat va bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...