1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2463281

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Skulle nog drista mig till att säga att alla spelare i årets Timrå klarar av SHL-spel. Frågan är vilket SHL-lag vi vill vara? Det som vill ta nästa steg och från att etablera oss i SHL på sikt även göra det som topplag. Eller övre halvan-lag iaf.
Eller om vi vill vara ett lag som har chansen att klara oss undan kval även kommande säsonger

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Exakt vad jag ville säga. Tack!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Håller helt med. Mer att jag inte utesluter att Lundin KAN passa i ett potentiellt topplag. Dock gör han med allra största sannolikhet inte det med dagens form, och då måste vi ju tänka på laget före individen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...