1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2463346

Sv: Apropå nånting...
{9386}: Lodin är min absoluta drömspelare till nästa säsong. Alla dagar i veckan före Hållander

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Lodin är min favorit också. Hoppas han kommer. I samma inslag sägs det ju att grabbarna varit på honom och pratat och velat att han ska komma hem. Det och det pappan sa får mig att tro att det är nära.

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Beror alldeles på om vi lyckas förlänga med Hanzl eller inte. Om Hanzl försvinner tar jag Hållander före Lodin alla dagar i veckan. Lyckas Kapanen förlänga med Robin, då tar jag nog också Lodin hellre. Men en stark centersida måste va prio 1 i lagbygget nästa år.

Och Walli måste få sig ett nytt kontrakt, fort.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...