Pyrret: Lodin är min favorit också. Hoppas han kommer. I samma inslag sägs det ju att grabbarna varit på honom och pratat och velat att han ska komma hem. Det och det pappan sa får mig att tro att det är nära.
Zäta75: Exakt, sen hans kärlek till timrås organisation och vi fans är väldigt stor det vissar han gång på gång tex att han skojar runt med fans på twitter å instagram.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...