1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2463538

Sv: Apropå nånting...
EP kommer växla upp
lagomt till slutspelet 👍
han har haft en svacka,
finns fler som har svackor

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EP har ju visat att han har högre växlar än vad han kör på för tillfället..
Bänka är orimligt i mitt tycke.
En knuff ned i hierarkin ser jag dock som nyttigt inte bara för att elda på prestationen men för att framhäva de kvalitéer han har med rätt förutsättningar.

Tror lösningen är att flytta ner EP eller sätta honom med slitvargar som kan spela loss puck vid sarger och han får göra lite mer avslut mot kasse..

Håller med många här som skriver att det är för mykcet lyxlir, det gäller ju även 54. Båda har ju skillsen men tillsammans blir det för lite fysik/kamp tycker jag.
Vi har ju många sargstarka spelare att sprida ut med de ''smartare'' spelarna EP och Jonte.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...