Nisse på Mon or: Säkert jättebra kapten men tappat mycket. Slarvar, långsammare, till exempel -14 i +- statistiken medan en sån Själin +2, Engsund +12. Spelar PP men skjuter mest i plexit, gjort nåt mål, håller Engsund, Honka, Andersson som bättre denna säsong.
Även Sellgren är kass (denna säsong) som bildade ett av de bästa backparen med EG för ett par år sedan.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Även Sellgren är kass (denna säsong) som bildade ett av de bästa backparen med EG för ett par år sedan.