1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2464089

Sv: Apropå nånting...
Labban: Tur för Kempe att han inte är Timråit.
Jävlar vad han hade sågats här nu.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Ok att man kritiserat Emil.P en del, men får man välja Kempe vs Emil. Så är man ju team Emil alla dar i veckan. Snacka om att ha köpt grisen i säcken där.
Förmodligen är Kempe inte helt bra från skadan, så rätt tungt att ha en sådan spelare som drar 300k i månaden.
På 2 år till dessutom om jag inte minns helt fel.

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Av det man läst från Lule håll innan denna match så är man ju inte jättebegeistrade över Kempe än så länge. Det där agerandet gjorde det nog inte bättre..

Sv: Apropå nånting...
Uppror i Brynäs-boken om HV tar 2 eller 3 pinnar idag

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...