1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2466843

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag tycker helt ärligt inte att vi nånsin ska värva nåt från Modo. De kommer aldrig ha spelare som platsar hos oss

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Emil Pettersson, Jacob Blomqvist och Adam Tambellini får ju ändå erkännas ha tillfört eller kunna tillföra? För att nämna några. Känns onödigt att skicka så lättsynade gliringar.

Bättre då att ifrågasätta varför jumbotronen är så liten. ;-)

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du menar Modo som tar Timrås leftovers?
Erik Karlsson(bytt efternamn men minns ej),
Sebastian Ohlsson och Halloran. De har ju snarare gått ner sig när de kommit till Modo.

Men vissa Modoiter ville ju inte köpa att Sebban Ohlsson aldrig kommer bli en poängspelare och att han hade sin peak hos oss..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer