mikenomad: Du menar Modo som tar Timrås leftovers? Erik Karlsson(bytt efternamn men minns ej), Sebastian Ohlsson och Halloran. De har ju snarare gått ner sig när de kommit till Modo.
Men vissa Modoiter ville ju inte köpa att Sebban Ohlsson aldrig kommer bli en poängspelare och att han hade sin peak hos oss..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Erik Karlsson(bytt efternamn men minns ej),
Sebastian Ohlsson och Halloran. De har ju snarare gått ner sig när de kommit till Modo.
Men vissa Modoiter ville ju inte köpa att Sebban Ohlsson aldrig kommer bli en poängspelare och att han hade sin peak hos oss..