{9037}: "frågan är ju varför inget annat SHL-lag vill ha Bernard? Luleå vek ju in årorna i sista stund och där sitter vi med svarte Petter tydligen. Ingen värvade honom förra säsongen trots poängbäst, märkligt! Dålig karaktär och dåligt kroppsspråk i mitt tycke och inget för Timrå även om han så smällt in 100 poäng i HA."
Om ni bara lutar er tillbaks och litar på Kapanen, så kommer ni att inse att han har full koll, som vanligt!🙂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om ni bara lutar er tillbaks och litar på Kapanen, så kommer ni att inse att han har full koll, som vanligt!🙂