1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2466812

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: frågan är ju varför inget annat SHL-lag vill ha Bernard? Luleå vek ju in årorna i sista stund och där sitter vi med svarte Petter tydligen. Ingen värvade honom förra säsongen trots poängbäst, märkligt! Dålig karaktär och dåligt kroppsspråk i mitt tycke och inget för Timrå även om han så smällt in 100 poäng i HA.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9037}: "frågan är ju varför inget annat SHL-lag vill ha Bernard? Luleå vek ju in årorna i sista stund och där sitter vi med svarte Petter tydligen. Ingen värvade honom förra säsongen trots poängbäst, märkligt! Dålig karaktär och dåligt kroppsspråk i mitt tycke och inget för Timrå även om han så smällt in 100 poäng i HA."

Om ni bara lutar er tillbaks och litar på Kapanen, så kommer ni att inse att han har full koll, som vanligt!🙂

Sv: Apropå nånting...
Sebbe Ohlsson och Halloran lyfter 250000:- i månaden tillsammans. Sebbe 1 mål sedan start och Halloran mållös. Vad är det i vattnet i övik egentligen?

Sv: Apropå nånting...
{9037}: Precis så, både Luleå och Frölunda har dragit sig ur på Bernhardt. Njae tar hellre en till lovande billig Finne istället i så fall..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer