Ja, någon jävla ”konken” kan man väl få rätt om ikväll 🙈 Börjar kännas rätt enerverande att inget lag har gjort detta i själva verket 😅 Men vi klarade oss uppenbarligen också och det var väl huvudsaken. 19:00 imorgon alltså. Äntligen dags igen. Timrå IK är alltid som starkast efter ett serieuppehåll, eller hur fan var det egentligen? Just det ja, precis tvärtom i det fallet. Eller det får vi se. Ingen omöjlig motståndare i Luleå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ja, någon jävla ”konken” kan man väl få rätt om ikväll 🙈 Börjar kännas rätt enerverande att inget lag har gjort detta i själva verket 😅 Men vi klarade oss uppenbarligen också och det var väl huvudsaken. 19:00 imorgon alltså. Äntligen dags igen. Timrå IK är alltid som starkast efter ett serieuppehåll, eller hur fan var det egentligen? Just det ja, precis tvärtom i det fallet. Eller det får vi se. Ingen omöjlig motståndare i Luleå.