Pyrret: Känns inte som de kommer röra MPS. Hans spel lämnar endel att önska, men han är nog populär i gruppen och särskilt bland det lite "äldre" gänget som Lander, Ante, Boyce osv
Labban: Nej speciellt då MPS verkar vara "handplockad" av Ante. Spelar han däremot för "kaffepengar" som det ryktas om så är det väl inte hela världen om han blir kvar heller. Det verkar ju inte finnas mycket prestige hos MPS då han verkar ta en roll i 4:e utan problem.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer