Pyrret: Känns inte som de kommer röra MPS. Hans spel lämnar endel att önska, men han är nog populär i gruppen och särskilt bland det lite "äldre" gänget som Lander, Ante, Boyce osv
Labban: Nej speciellt då MPS verkar vara "handplockad" av Ante. Spelar han däremot för "kaffepengar" som det ryktas om så är det väl inte hela världen om han blir kvar heller. Det verkar ju inte finnas mycket prestige hos MPS då han verkar ta en roll i 4:e utan problem.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer