Zäta75: Lite knepigt det där med att vi ställt Rautio mot t.e.x Skellefteå borta "Här ska vi ändå inte ta poäng, lika bra att ställa 2:an" Man har ju sett ett litet sådant mönster, om man inte överanalyserar det.
Synct: Ja, precis. Känns som man gett upp på förhand om man ställer andramålvakten. Nu är varje match viktig, men vore inte bra om Karolus inte stått något innan slutspel å andra sidan. Och de sista matcherna på säsongen som kan vara direkt avgörande kanske man inte vill ställa honom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer