Synct: Play-in kan också vara en del av det långa slutspelet, men det är väl något man inte vill hamna på om man kan förhindra det. men jag tror ni kommer klara topp 6 iaf
{9108}: PlayIn har det väl inte hetat på år? Är ju åttondelsfinal och räknas in i slutspelet, vilket är bra för spelarnas stats i före detta play in blev ju liksom varken eller
{9108}: Play-in är ju som ett kval till slutspelet. Tror ingen som åkt ur Play-in känt säsongen efter "Aja, ifjol tog vi ju oss iaf till slutspel" Så hade inte jag känt om vi åker i Play-in iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer