Kerstin_k: Fan vad man är överlycklig ändå att alla här inne (ink. mig själv) har exakt 0 att säga till om i verkligheten. Tåls att vara tacksam över ibland.
Med det sagt så är ju detta ett rätt bra och viktigt forum att få skaka av sig frustration och lufta tankar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med det sagt så är ju detta ett rätt bra och viktigt forum att få skaka av sig frustration och lufta tankar.