Oakleafer : läste på st :Anton Wedin är skadad och kommer inte spela mer den här säsongen. I övrigt dras truppen med en del sjukdomar och det är oklart exakt vilka spelare som kommer till spel..... Känns oroväckande
Annaaa: Att Wedin är skadad behöver knappt nämnas. Han ingår ju inte längre i den här säsongens trupp. Sjukdomarna däremot, verkar gå runt nåt. Magsjuka el annat. Kan det förklara håglösheten i de senaste matcherna?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer