Oakleafer : Man ska nog inte förvänta sig stordåd mot ett Växjö som är en guldkandidat och varit överlägsna i princip varje period mot oss. Dom är ett par klasser vassare än oss. Det viktigaste idag är att Brynäs förlorar.
De har å andra sidan blivit totalt utskåpade av seriejumbon ganska nyligen. Hockey synes ibland vara en random sport där det mesta kan hända från den ena omgången till den andra. Har i alla fall inte kastat ut handduken på förhand. I så fall skulle det ju vara rätt meningslöst att ens beskåda matchen. Men, visst, grundinställningen är ju att vi får bita i gräset ännu en gång.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer