Det blir intressant att se om Lander är tillbaka (tror ej det) och om någon mer är sjuk. Och framförallt. Fortsätter man ungefär som i 3:e med Dahlen och EP i olika kedjor? Jag tycker att man ska göra det. Står Karlous ikväll eller fortsätter Johansson?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det blir intressant att se om Lander är tillbaka (tror ej det) och om någon mer är sjuk.
Och framförallt. Fortsätter man ungefär som i 3:e med Dahlen och EP i olika kedjor? Jag tycker att man ska göra det. Står Karlous ikväll eller fortsätter Johansson?