Kommentatorn i vår match idag vs den där jävla skrikgrisen: Klasskillnad. Hur fan kan du stå ut med att lyssna på fanskapet? Den dag han kommenterar en Timrå-match blir det garanterat mute för min del. Spelar musik istället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kommentatorn i vår match idag vs den där jävla skrikgrisen: Klasskillnad. Hur fan kan du stå ut med att lyssna på fanskapet? Den dag han kommenterar en Timrå-match blir det garanterat mute för min del. Spelar musik istället.