Kan så vara, men nu ska vi väl inte förta våra grabbar deras heroiska insats för dagen. Så många BP vi tvingades döda och lyckades med det. Vill bara hylla kollektivet Timrå IK och inte hänga ut enskilda hjärnsläpp från Erix… nej, just det. EP avgjorde väl antagligen matchen via sin geniala 2+2 dessutom. Borde fått en assist till Walli tack vare den aktionen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan så vara, men nu ska vi väl inte förta våra grabbar deras heroiska insats för dagen. Så många BP vi tvingades döda och lyckades med det. Vill bara hylla kollektivet Timrå IK och inte hänga ut enskilda hjärnsläpp från Erix… nej, just det. EP avgjorde väl antagligen matchen via sin geniala 2+2 dessutom. Borde fått en assist till Walli tack vare den aktionen.