Tänker att han möjligen lägger sig i ett skönt tempererat vatten i det egna badkaret och låtsas att det är i Vängåvan. Folk har alltid varit oärliga utåt och kommer att vara det igen. Sådan är mänskligheten.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tänker att han möjligen lägger sig i ett skönt tempererat vatten i det egna badkaret och låtsas att det är i Vängåvan. Folk har alltid varit oärliga utåt och kommer att vara det igen. Sådan är mänskligheten.