1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2474584

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Bee: Gliring? Antingen responderar man precis med det jag uppmanar till, eller så står man fast vid hur man brukar skriva. Luleå var dålig, Örebro var det inte. Lag spelar bättre och sämre. Vill man bygga sitt supporterskap från att vara så inihelvete jävla kritisk till allt och alla så fort vi förlorar, sen ba låtsas som ingenting när vi slår seriens bästa lag och inte pudla på att man nyss dömt ut vissa som gjort avgörande mål så fine.

Men det då får man tåla att jag skriver ett sådant inlägg.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
{9908}: Så det du efterfrågar är att dom som skriver dåliga saker när det går dåligt ska också skriva dåliga saker när det går bra för att vara konsekventa supportrar?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer