1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2474587

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Zäta75: Precis som mot Öret gör hela laget ett bra dagsverke. Skönt med utdelning i PP igen, viktigt i kommande matcher.

Gott arbete från hela laget men vill plussa några lite extra:
+ JJ, hans lägstanivå den här säsongen är förbannat hög. Jag säger som Peps "Hög standard".
+ Walli. Slarva inte bort förlängning på honom Kimmo-Ante.
+ Sheriffen är tillbaka på fin nivå igen. Vinner närkamper och stämplade några frimärken vid sargen.
+ Hartmann jobbar hårt, rejält och gräver fram många puckar.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer