Vadå åk dit? Har ju fattat att du ligger i badkaret hela tiden. Inget fel i det, men erkänn i alla fall. Går inte på det där med kallbadet jag. Bara finnar som sysslar med sånt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vadå åk dit? Har ju fattat att du ligger i badkaret hela tiden. Inget fel i det, men erkänn i alla fall. Går inte på det där med kallbadet jag. Bara finnar som sysslar med sånt.