1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2474783

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
DJ Hemp: Som supporter och oftast som betalande åskådare måste man få ha kommentarer! Det är väl det en supporter är till för?! Spelar laget bra men förlorar så kan man hitta syndabockar som har missat mållägen! Spela man bra och vinner så är allt på topp! Men det finns alltid saker att förbättra!
Förlorar laget, ja då kan man alltid hitta orsaker til förlusten. Ibland så måste man helt enkelt erkänna att motståndarna varit bättre just denna dag/kväll! Det jag inte kan godta är, när spelare under match ser ut som om det är en träningsmatch! Jag kräver som supporter och betalande åskådare att varje spelare och ledare går till match fullt laddade för att kriga om tre poäng! Ger alla 100%, varje match, så är vi jävligt jobbiga att möta, för vilket motstånd som helst! Jobba, kämpa, gör ert bästa⚪️🔴⚪️🔴

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Ma69us: Klart man måste få ha kommentarer och åsikter på lag och spelare..det är själva iden med sport och supporterskap.
Det värsta man som supporter vet är inte att förlora.. det är när fullblodsproffsen ställer in skridskorna och mest ser ut att vilja vara nån helt annan stans.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Ma69us:

Håller självklart med dig fullständigt i det där. Kanske att ditt inlägg inte var riktat mot just mig? För jag kan bara säga att du har alldeles rätt och käftar därför inte emot.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Ma69us: Jag skiter i Brynäs, skiter i LHC, Leksand IKO, MoDo, Löven, Djurgården! Jag vill att det ska gå bra för Timrå IK, det är det enda jag bryr mig om⚪️🔴⚪️🔴

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer