Olli Hahl: Nej, Eronen har nog inte kommit fram till något ännu tror jag. Schweiz ligger nog i framkant för honom där.
Som sagt så tror jag Kapanen tjatar hål i hövve på Laaksonen nu när han inte kommer fortsätta i Nordamerika. En Erixon fast rightare. Passar väldigt bra med Bernhardt isåfall.. Hur ser det ut med svenska rightare över pölen för övrigt?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som sagt så tror jag Kapanen tjatar hål i hövve på Laaksonen nu när han inte kommer fortsätta i Nordamerika. En Erixon fast rightare. Passar väldigt bra med Bernhardt isåfall.. Hur ser det ut med svenska rightare över pölen för övrigt?