OlliJanne: Eronen skall vara kvar om han fortsätter att prestera som igår. Sedan om han vill och om han har andra bättre erbjudanden med mycket mer pengar det kan vi inte styra. Spelar man i landslaget så är man klass.
Zäta75: Nej men läser man mellan raderna på hur Eronen svarade lite kryptiskt så tror jag han lämnar och att det blir Schweiz för hans del. Hoppas att Kapanen har nån annan klassback i sikte i så fall!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer