Två guld och fyra silver är ändå ganska starkt jobbat. Samtliga medaljer räknas också enligt Pinaceae eftersom de tagits från 1979 och framåt. Dessutom i samband med SM-finaler 🙂
DJ Hemp: Dags att de dammar av guldhjälmarna och pallrar sig upp i finrummet istället. Men de kanske trivs bra i HA med lite inbördes beundran och losermentaliteten som infinner sig just nu. 😉
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Två guld och fyra silver är ändå ganska starkt jobbat. Samtliga medaljer räknas också enligt Pinaceae eftersom de tagits från 1979 och framåt. Dessutom i samband med SM-finaler 🙂